best

hujung minggu camni, sebenarnya dah lama aku merasa nikmat camni...dua hari cuti tanpa sebarang gangguan...perghhh...syukur ke hadrat ilahi atas kurniaan yang diberikan ini...

pagi sabtu, ada aktiviti kat sekolah, tp aku tak turun, ada penggambaran ngan latihan kelab silat...satu sebab aku tak turun adalah aku takde uniform, kedua, aku tak bape sihat, bahu aku rasa cam terkehel...hajat awal memang nak pergi, bangun pagi, terus kansel, sakit ini mencengkam....

ahad, langsung takde pape program, duk umah jer...bapak ah heaven...kawan aku ada gak ajak gi beli barang, tu tak termasuk dalam aktiviti yang mengganggu hujung minggu aku, sebab? memang aku akan keluar setiap hujung minggu, beli pape yang patut, stok makanan pape yang patut....

selama dua hari ni, aku duk terperap dalam bilik, tak keluar2, tak berhias2...sampaikan aku sendiri tak berani tatap muka sendiri dalam cermin, takut malam2 ngigau...ada rupa sket2 cam orang gilo...huh....kutuk diri sendiri nampak

sepanjang cuti ni, aktivit aku banyak kat tenet, kat laptop...main sudoku...hahahaha...bapak ah best game nih, nape eh...aku tak paham kalu ada orang cakap game sudoku tak best sebab aku sangat2 addicted ngan game nih...sejak diperkenalkan oleh one of my friend masa kat u dulu....

minggu depan, aku takde hujung minggu, sebab aku ada aktiviti, perkhemahan badan uniform...hadoila...kalu gi camping kat luar best la jugak kan, ni tak...padang sekolah je nok oi...hampeh3...ingatkan buatla kat hutan mana, best la jugak...tp buat kat padang sekolah je pun, persiapan dia masyaallah, mengalahkan nak  buat lagi satu kl tower je...sume nak kena complete, perfect, sebab dia melibatkan kebajikan pelajar....huh...cikgu je yang menjaga kebajikan pelajar, tp ada ke pelajar jaga kebajikan guru2 dia? huh...nan hado...

dah2...rentikan speaking nonsense tuh, rentikan...

notakaki : seronok memalaskan diri ni rupenya...eleh...mmg dah dasar pemalas....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing