Monday, July 18, 2011

aku tak suke guna telefon

Views
tataulah kenapa sejak 2,3 minggu ni, sape yang perasan? errr...kengkawan yang selalu contact aku le gamaknya...

aku tak suke guna telefon

aku rasa mcm menyampah je bila tgk telefon...apa masalah aku sebenarnya?

gaduh ngan telefon sendiri gamaknya...

notakaki : ke aku yang nak sewel?

4 comments:

siti ika said...

ko tak sewel.. mungkon ko pening2 lalat je kot... i lap u..! *tetiba*

Enh Ear said...

nak gaduh jugak lah... tapi hp lah penting.. ahks

therosputih said...

ika
pening2 lalat?
hehehe

ni yang nak nyanyi lagu p ramlee dalam cite ahmad albab nih...

di kampung lah pening lalat....lalalalala

therosputih said...

enhear
penting lah sangat kan????huh....