Sunday, July 10, 2011

apa ada pada belimbing

Views
sepanjang aku duk bumi bintulu ni, dah beberapa kali terserempak ngan belimbing dan dalam beberapa kali yang sama itu jugaklah aku bantai belimbing2 tersebut...errr...ekceli baru dua kali, boleh dah guna word beberapa kali kan? hehehe..

aku bukan apa....saje nak mention kat sini betapa aku ini PENGGEMAR BUAH BELIMBING yyang berjaya di atas muka bumi...tambah2 kalu belimbing tu besar, gebu2 semacam...owh...memang buah tu mintak aku beli dan makan sepuas2 nya lah hai...aduhai...air liur menitik2 da kat atas keyboard nih....

lupa plak nak mention, aku ni suka belimbing yang tak bape nak masak tuh, alah...senang cite, yang masih ijau2 lagi tu, kalu dah kaler kuning keemasan, sori naik lori lah maknanya tu, memang aku tak layan la...




hijau yang macam ni lah yang menambat selera aku...mmmm....nyum3




notakaki : agak2 kedai manala yang bukak malam2 mcm ni kan, rasa nak makan belimbing yang meronta2

No comments: