Sunday, July 10, 2011

emosi yang tidak stabil

Views
nak kata gile belum sampai tahap tu lagi, nauzubillah lah kan kalu jadi gitu, mintak2 dijauhkan...tapi kalu korang sume pakat tgk keadaan aku sekarang ni, adala lebih kurang mcm tu dah gayanya...bak kata omputeh, gaya dah ada, pengisian je belum lagi

aku dah penat dilanda perasaan2 yang tidak diundang ni, menyesakkan hidup aku, menyusahkan aku sahaja...huh...nak je aku sepak tuan punya perasaan nih...errr...akula tuh...

notakaki : kepala dah sakit, banyak masalah jiwa

No comments: