Saturday, July 16, 2011

hidup berteman si air mata

Views
tengah2 tido, tiba2 terjaga...OMG...kenapa kenapa kenapa...kenapa aku rasa mcm ni...

terus menangis semahu2nya...

kenapa ini yang berlaku dalam hidupku

kenapa aku yang terlibat dalam perkara ini

kenapa mesti aku yang terseksa

kenapa kenapa kenapa

salahkah aku punya perasaan sebegini

salahkah aku jika mahu begitu

salahkah aku....

air mata ini menemaniku seadanya

8 comments:

siti ika said...

ain, nape ni? apepun maslh kau skrg, kau kena kuat k..

Cik NurulZaty said...

akak..

thanks..

surat akak dah sampaii..
thanks for keychain n gelang..


hehe..tima ksih sgt2..terharuu

therosputih said...

ika
tu lah, papepun yang berlaku, hidup tetap kena kuat kan kan kan...

therosputih said...

zaty
hehehe...malu la i gini....

Langit Pertama said...

Aik, nape ni...
Nanges la.. xpe...

Enh Ear said...

kita sama.. tpi bebeza.. blh tak mcm tu? aku tetap ada utk ko

therosputih said...

langit pertama
kak asma...dah nanges dah pun, tp still tak ok2 jugak...

therosputih said...

enhear
salahkah aku jika mengharapkan sesuatu yang berlawanan dengan apa yang diharapkan mereka di sekeliling...