Thursday, July 14, 2011

ramadhan dah nak dekat dah kak jah oi!!!

Views
tempat : kelas tingkatan 1
masa : 3.55-5.05pm
subjek : PSK

pelajar A : cikgu!!tinggal lagi 19 hari lagi cikgu!!
cikgu : apa yang 19 hari?
pelajar B : dia mahu kawin cikgu
cikgu : awat gatai benor kamu nih
pelajar A : mana ada nak kawin cikgu, dia ni mulut jahat
pelajar B : iyer cikgu...dia ni dah gatal ni...dah gerek, tu ha, kelas sebelah tu je
cikgu : ada ke gerek nak kat kamu, malas belajar mcm ni
pelajar A : ai cikgu...sik baik cakap saya mcm tu
cikgu : betulla kamu memang malas belajar pun...
pelajar A : hai cikgu....saya cakap pasal bulan ramadhan
cikgu : hah, kenak dengan bulan ramadhan, kamu puasa sik?
pelajar A : hai puasalah cikgu
cikgu : betulla ka kamu ni?
pelajar B : puasa2...cikgu puasa?
cikgu :

dalam hati cikgu
alamak...aku lagi 5 hari siot tak ganti lagi puasa...huh...marathon la aku pasni...okeh, esok start pose....

2 comments:

white rose said...

aduuh...
5 hari lagi dik???


sabauu je laaa...

therosputih said...

white rose
ahaks...ni sume gara2 tak tahan nak puasa ketika depan mata terhidang segala mcm makanan....kussss semangat...

da tinggal 4 hari lagi daa....