Monday, July 18, 2011

to those who may concern

Views
errr...nape mcm penah dgr je tajuk entry mcm ni? alamak...sorilah kalu aku dah tercilok idea sesape....tu maknanya aku ni menjengah blog korang sume tau...


kepada semua yang mengenali diri aku sama ada sebagai ain atau therosputih,

aku ada berita besar untuk dikongsi bersama, tetapi belum tiba masanya...tunggulah beberapa ketika lagi...dan bila mana anda mengetahui akan berita itu, janganlah aku dipulaukan, janganlah aku disalahkan kerana keputusan ini perlu dijaga sebaiknya kerana ia melibatkan banyak pihak lain...dan aku terpaksa menjaga dan memikirkan tentang perasaan orang lain seadanya...

bila mana anda mengetahui akan apa yang aku maksudkan itu, janganla pula kau hairan dengan hidup aku untuk seketika ini, kerana setiap yang terjadi adalah apa yang aku rasa dan alami semata2...bukan ciptaan atau khayalan...jadi, aku tidak mengharapkan korang memahami diri ini, cukup sekadar korang berikan aku kata2 semangat yang boleh menguatkan aku di kala aku lemah...

sesungguhnya, hanya allah yang mengetahui apa yang terbuku di hati ini, dan betapa susahnya aku menyimpan semua ini dari pengetahuan sesiapa...kalau boleh, nak je aku jerit pada dunia, betapa aku akan.....mmmm...biarlah rahsia....

ketahuilah oleh kamu bahawa kamu tidak akan memahami sesiapa jua walaupun kamu mengetahui segalanya tentang dia kerana hanya yang merasai mengetahui segalanya yang berlaku...yang memandang, hanya akan kekal memandang...betul kata pepatah, "berat mata yang memandang, berat lagi bahu yang memikul"

notakaki : doakan aku kuat menjalani dugaan yang menduga aku

8 comments:

siti ika said...

aku pun mcm penah dgr tajuk ni. hehe. ala, aku tau, kau mesti kuat punye.. mestiii..!

mekchu said...

apa beritanya tu? doakan yang terbaik saje...

white rose said...

nape ni ain??
sabar ye...

ada hikmah semua ini...
berterus terang lebih baik dari berdiam diri...
adakalanya berdiam diri lebih baik...

ntah la...piki2 laa sendiri...

take care ye ain...

Enh Ear said...

i will be always besides u..

therosputih said...

ika
hahaha...aku tau dah...tajuk kau...hehehe

therosputih said...

mekchu
berita apa? sesetengah akan gembira dengan berita tu, sesetengah lagi membisu tanpa kata...

therosputih said...

white rose
akak...tatau mana satu yang terbaik...

therosputih said...

enhear
thanks dear...=(