Saturday, July 16, 2011

natang sungguh!!

Views
2 hari lepas, baru balik sekolah, pastu janji ngan kawan nak keluar makan, nak cepat ler tu maksudnya...dalam terkocoh2 tuh, bukak pintu bilik air, tutup pintu...berseorangan dalam bilik air...tibe2 aku nampak kaki...aih....natang sungguh!!

tak sampai setengah saat pastu dengar pmpuan gile menjerit, aaaaa!!!!! huh, hampeh LIPAS upenya...

kredit to google

mcm mana boleh ada dalam bilik aku nih? haduh...terus aku rasa bilik air aku tu tak suci, kotor2...huh...

belum sempat lipas tu menapak, aku dah simbah ngan air, masuk dalam lubang air keluar...ingatkan aku dah selamat, bila aku kelip mata, aku nampak tangan dia ngah usaha nak naik, huh...tak mungkin kau dapat selamat, terus aku simbah ngan kuasa yang lebih kuat...kali ni aku jenguk dalam lubang tu beberapa saat, just nak pastikan keadaan betul2 selamat...okeh...clear...[mission completed]

perasaan nak mandi ngan cepat tadi dah terbantut dek kehadiran natang sungguh itu, aku bukak pintu, nak keluar...pergghhhh....natang sungguh ada jugak kat sini....2 ekor, duk mengawan depan pintu....perghhh...bapak hangin aku...amek hos air, terus pancut air kuat2...sekor dapat lari, sekor lagi masuk dalam bilik air, adeh....lemak tol mak camni....aku bantai siram laju2, nasib yang sama menimpa...masuk dalam lubang air tu jugak...kali ni aku siram lama2 sket, pastikan mereka terkubur dalam tu buat selama-lamanya....

aih...dua kali terencat perasaan aku ngan natang sungguh nih...betapa aku benci natang ni...teringat kat anak buah aku, "mak iti...cocoach" sambil tunjuk arah cockroach....

teringat jugak kenangan masa kat umah sewa time praktikal dulu...umah sewa kami tu mmg lubuk natang sungguh ni kot, tiap2 masa ada...bapak ah nyampah aku...dalam bilik air tu, selalu kena pantau before nak mandi, kot2 dia tengah mandi manda dalam kolah...heeee...tak suke...

selalu sangat dengar aku, takpun kawan aku yang sorang ni menjerit aaaaa sana aaaaa sini, sebab ada lipas...cukup seminggu menderita gitu, housemate aku yang sorang ni,

ain, linda...nnti kalu korang nampak je lipas, korang amek ni spray atas dia, selagi dia tak mati, selagi tu spray

aku syak housemate aku tu tension dgr kami menjerit sana sini la

tapi memang mujarab mende alah spray yang dia bagi tu, memang pantang nampak lipas, akan ku spray sampai aku betul2 yakin lipas tu mati...pastu aku buat gaya action kame sambil gelak...hehehehe

notakaki : benci natang sungguh!!

2 comments:

Langit Pertama said...

Pergh....
Geak Action Kame tu yg tak tahan tu..
Hahahaha....:DDDD

therosputih said...

langit pertama
hehehe...pengaruh sin chan yang melampau...