Wednesday, July 27, 2011

tapai is not tapir

Views
kawan : kat sini ada tapir, nak tak?
aku : tapir???
kawan : ye lah, ari tu bising2 nak makan
aku : sejak bila plak aku makan benda alah tu...haish...mengarut je lah
kawan : kita plak yang mengarut, bukan dia?
aku : mana ada aku mengarut
kawan : nak tak ni?
aku : janganla memain
kawan : mana ada memain, serius nih
aku : mengarutlah
kawan : ari tu kemain lagi nak makan tapir
aku : tapir? kau eja betul2...tapir ke tapai?
kawan : alah...lebih kuranglah tu
aku : mana ada lebih kurang, tapir tu binatang kot, tapai tu makanan
kawan : sama je, nak tak?
aku : kalu tapir taknak, tapi kalau tapai naklah
kawan : yelah2

kredit to google
tapir tu yang ni

kredit to google
ni baru tapai

 notakaki : dia ingat aku ni rimau agaknya makan tapir, huh

No comments: