Friday, July 5, 2013

blogger dan scoliosis

Views
seperti yang dah diketahui, atau lebih ramai yang tak tahu sebenarnya...aku selalu cakap aku sakit belakang, aku ada masalah saraf...sebenarnya, aku sakit SCOLIOSIS yakni tulang belakang bengkok macam huruf S gitu...

semalam, tak sangka...aku 'terserempak' dengan sorang blogger yang juga ada masalah sama dengan aku, cuma mungkin tahap sakit itu berbeza bagi setiap orang kan...aku perkenalkan...

                        

                                           <http://olieynolliey.blogspot.com/>

nak tau lebih lanjut pasal apa itu scoliosis? ini entry cik gula-gula pasal scoliosis...

tak sangka sebenarnya jumpa dengan orang yang lebih kurang sama nasib ngan aku...hehehe...*bangga jap*

notakaki : masih bergelut dengan sakit yang ada

5 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

erkkk....cik baru tahu sakit ain mcm mane..bac2 sume info kat blog cik gula-gula tadi...

jaakechik said...

tulang belakang berbentuk S?
alamak kesian nya... pastu camana skrg... kena selalu follow ngn rawatan ke?

Deqla Manjew said...

rasa mcm penah terjah blog dia..jap nnti terjah blk..

Adie Ikah Akmal Rahimin said...

mesti manis orangnya...gula-gula...

Tampawan said...

hihi kawan saya pun ada penyakit tuh