tidak sihat

masuk hari ni, dah 3 hari aku demam, dan tiga hari jugakla tak dapat nak makan dan minum, dannn buat aktiviti lain dengan sempurna dan selesa...sume terasa tak best dan tak syiok...

semalam mimpi yang tah pape dah...aku kalau tak sihat, boleh pantau melalui tidur, dan mimpi malam2...makin tak sihat aku, makin tak boleh tidur, dan makin mimpi bukan2, kalau dah sampai tahap meracau2, itu dah masuk kes sangat teruk...korang ada macam ni tak? atau aku je yang pelik...hehehe

bila aku tak sihat macam ni, aku paling risaukan si alia tu, sebab takut berjangkit ngan dia...setakat ni, aku pantau tahap kesihatan dia...syukur alhamdulillah, dia okay...hope dia tak tereffect la dengan sume ni kan...kawan2, doakan kesihatan alia...

notakaki : sakit itu pengubat dosa

Comments

N said…
betul,betul...sakit itu pengubat dosa..just be strong :)
ayut said…
moga ain sembuh cepat yer...cian alia nnt tak terlayan.hihihi :)
Cik Puan said…
hanya doa yang mampu cik kirimkan buat ain n baby aliaa....hope ain cepat sembuh ek..
Unknown said…
get well soon ^^

fae follower #495 from segmen deqla http://norumara.blogspot.com/2013/07/senarai-peserta-mini-segmen.html
Unknown said…
lorh.. ain pun x sht jugak ke..? get well soon k..!
Syamimi Saad said…
sabar ye ain..Allah uji sikit je..supaya ain lebih kuat.. moga cepat sembuh.. :)

salam ramadhan juga..
Four Squared said…
ini betul2 tak sihat dah lama dah ni...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing