Saturday, July 6, 2013

kamu di mata aku

Views
                            

adik aku yang sengal tu dengan sengaja tag aku gambar nih...dannnn...aku terus teringat sama buah hati aku, sape lagi kalau bukan abang posmen...hahahaha...skandal ngan abg posmen kah? hahaha...takdaklah...saje je buh ayat tuh kasik panas line...

tiap2 ari aku mesti tunggu abg posmen, sebab suka dapat surat, walaupun bukan surat untuk aku, no hal lah tuh...kalau duk sabah, jangan harap nak tengok posmen datang hantar surat, sebab kat tempat aku tu, pakai peti surat...takdak la feeling2 terima surat tu...sangat tak best...

notakaki : tak sihat...

4 comments:

Tcca Anuar said...

kita pun lately ni rajin pulak tunggu surat. haha kalau kita lmbt keluar, mesti dia hone. heheh

cik azLyzah⊙.☉ said...

hahhh...jangan nak ngorat posman tau..hahahaa...

Deqla Manjew said...

amboihhh.. perasan trs abg posmen kedtgnnya dinanti-nanti.. kohkohkoh..

Adie Ikah Akmal Rahimin said...

owh abang posmennnnn