Monday, July 1, 2013

mohon bantuan

Views
*aku copy dari fb

                     

Tadi aku pergi tandas kt BHP area Kepong.dalam tong sampah aku nampak kad2 ni.kot ada yang kenal En Edly Efendy Yaacob ni.boleh PM kt fb aku.aku syak dompet dia dah kena sebat.kalau rajin korang tolong sebarkan.tq.

#ni namanya hikmah pabila perut meragam.haha


5 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

Alahaiii...cnfrm die susah hati tu...nape tak hantar kat balai polis berdekatan jea..

Mimie Najib said...

ni mesti kena copek ni..cik ain tak pergi buat report sekali ke? mudah2an senang info ni tersebar..

heirizalieyana said...

uih, , sapa yg buang ic & kad dlm tong sampah..detail org tue tersebar

Deqla Manjew said...

laa... kan senang kalo dia hntr kat balai polis.. atau dia takot kot..nnti dia pulak yg kena bersoal jawab bagai.. huhu....

Adie Ikah Akmal Rahimin said...

harap2 dah kembali kepada tuan empunya badan tu...kesian dia.