pentingnya tengok jam

banyak kali aku terbangun2 malam tadi, tak tau kenapa...set kepala nak bangun kul 1, sambil tukar cd alia, tapi terbabas kul 2...bagi susu, tukar cd, sambung tidur...biasanya kalau terjaga gini, sama ada kul 5, atau 6 aku terjaga balik...

tuptup...terjaga...dengan yakinnya, aku bajet dah kul 4 lebih, so...cepat2 tukar cd, pastu get ready nak bagi susu...amek la henset, nak tengok jam...APAKAH?? baru kul 3?? habis tu...yang aku pegi tukar cd alia tu kenapa? patutla kering semacam je cd dia, baru pakai tadi, tak sempat dia wiwi pun lagi...adoila...

sambil gelak2 kat diri sendiri, sambil marah2 sebab tak check pukul bape before kacau alia tidur...kesian alia, tidurnya terganggu dek mama nya yang sengal2 ubi nih...

aku pun taktau kenapa, rasa tak sedap badan, sakit2 tekak...hurmmm...tolong jangan cakap aku bakal tak sihat...owh tidak...sila jaga diri wahai ain...kalau bukan untuk diri sendiri, at least untuk alia...

notakaki : subuh subuh subuh...

Comments

Cik Rose said…
Salam perkenalan :) Ros follow sini, #490
Cik Puan said…
adoilahhhh...hahhh tu lahhhhh lain kali kene tengok jam...kekekkekee..
Four Squared said…
lain kali tidur pun kena pakai jam jugak

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing