Tuesday, November 6, 2012

aniaya sungguh

Views

alahai...memang la comel je nengok kan, tapi jauh di sudut ati aku, kesian pun ada dengan kucing nih...kalau dia boleh bercakap, apa la agaknya yang akan dia cakapkan...

gambar tu aku cilok dari fb je

notakaki : tak suka bila dianiaya

10 comments:

Jue Jaynee said...

hihikkk no komen la

therosputih said...

jue jaynee
sampai speechless adik kita yang sorang nih...hihihi

JaSSNaNi said...

kalau dia boleh cakap.. dia kata...
apo lah diorang ni dok pakaikan aku mcm2.. pakai sendiri lah.. :P hahahahahahah

miz ruha said...

hahaha... comel...
kucing tu cakap,'comel tak aku?'

rasanya itu bukan aniaya.. itu hanya mencantikkan saje.. eh, yeke? ^_^

ayut said...

comel jer..adehhh..tp klu kejap2x takpe kot.kucing bandar lg suke agk ye sbb mnje..tp lame2x trasa anaiya la jgk...mcm bergurau..pasti ada batas yer :)

therosputih said...

jassnani
tak kuasa dia nak melayan karenah manusia...macam2...kata kucing tuh lagi...

therosputih said...

miz ruha
lain orang lain pendapat kan...memang comel, tapi kesian lo dengan kucing tu...hehehe

therosputih said...

ayut
hehehe...comel memang la comel, kiut je...tapi sadis...hehehe

mi$$ch0c0laTe said...

kucing chomel :D

therosputih said...

mi$$ch0c0laTe
aah...sangat setuju, kucing memang comel...