Thursday, November 1, 2012

cicak oh cicak

Views

ini cicakman punya kereta gamaknya

picture diambil hasil perkongsian rakan fb

notakaki : i really don't like cicak that much, gellli

18 comments:

Dikbi Kamaruddin said...

Haha...takpun tokey tokek...

dayteenlea said...

mungkin dia penghapus cicak.he

therosputih said...

dikbi kamaruddin
huish...tokey cicak tokek...musti riban2 punya duit...hahaha...*mata duitan

therosputih said...

dayteenlea
menyediakan perkhidmatan menghapus cicak...hehee...kompem i orang pertama kol perkhidmatan ni...

Jue Jaynee said...

tokek tu...ish apasal dia melekat situ..

muskil sungguh

therosputih said...

jue jaynee
tokek ke? wah...amek sekor, kasik jual...kompem kaya sekejap...hahaha...*mata duitan lagi

ayut said...

ok serious xnk nek kete tu....geli laaa...huhuhu

therosputih said...

ayut
naik kete takpe lg, jgn suh pi duk sebelah kete tu, tak kuasa i...heee....gellli you...hehehe

L@L@milie said...

hahaha .. cicak yg ekor bercabang tu sebijik mcm cicak yg ada kat rumah dulu .. tp sekarang dah xdk :(
*menggamit memori ni

Ratu Hatiku said...

ee...geli tgk...saya penggeli cicak...kalau ada cicak memang xkan pegi tmpt tu... ee...meremang bulu roma..

aznain said...

pun tak suka cicak jugak, taksuketaksuke

cik azLyzah⊙.☉ said...

wwoowww...tokkek die jinak lah...wahhahahaaaa

therosputih said...

L@L@milie
ekau ado bole cicak ko? huish...kagum nih...biasa tengok lidah je bercabang, tak pernah tengok lagi ekor yang bercabang...

therosputih said...

ratu hatiku
heee....saya pun penggeli cicak jugak...tak suke cicak...

therosputih said...

aznain
botul2...sangat2 setuju dengan kenyataan itu...

therosputih said...

cik azlyzah
huh...tak kuasala jinak ke liar ke, yang penting, jangan datang dekat dengan kita...uwaaaa....bisa menjerit gegar satu rumah nih...

Intan Akma said...

eiiiii....ada jugak orang yang suka cicak..

Mimie Najib said...

erk..cicak betul ke tipu je tu?? geli pula tgk.. erm.. peminat tegar cicak pemilik kete tu agaknya kan...