Thursday, November 8, 2012

Topup FREE by Apih

Views

saya merupakan pengguna setia maxis

aku nak sangat topup free walau dia hanya rm5 sebab tak payah usaha gigih tulang empat kerat untuk dapat duit rm5 buat beli topup, bukan senang nak dapat duit even rm1 tapi bab nak belanja rm100, tak terasa pun mengalirnya duit itu

notakaki : money comes like constipation, money goes like diarrhea

12 comments:

Mr. Apih said...

thanks join :)

adyna said...

semoga ain berjaya dapat topup free ek ;)

p/s; insyaAllah nanti akak cuba penuhi impian ain :)

therosputih said...

Mr. APih
sama2...hopefully ada rezekinya tu...

therosputih said...

adyna
hehehe...akak cuba2 kanlah...hehehe...time kasih byk2 akak...

ayut said...

ala...dia nk maxis jer...ayut digi gan celcom...nk t.up gak...hahahaha..tp kan wlupun rm5...mne ada nk bg sesuka ati..ha..... ;)

therosputih said...

ayut
tau takpe...bukan senang orang nak bagi, dah ada peluang tu, cubalah, mana tau dapat...rezeki di mana-mana...

JaSSNaNi said...

wahh.. top up free.. wajib join ni.. :D, good luck to you..

therosputih said...

jassnani
tu lah, berpeluang untuk dapat topup free....tak salah cuba...=)

Ismi Iman said...

salam dengan rasa rendah diri
iman dri segmen sme
iman follow u sahabat

http://mimbarhatiku.blogspot.com/2012/11/topup-free-by-apih.html

therosputih said...

ismi iman
terima kasih dear sudi singgah sini...

Dianaa said...

dari giveaway yg sama,
good luck ^^
http://www.fatindiana.com/2012/11/topup-free-by-apih.html

jemput join giveaway dari FD ye ^^
http://www.fatindiana.com/2012/11/end-year-giveaway-by-fd.html

therosputih said...

dianaa
terima kasih dear sudi singgah...