Sunday, December 9, 2012

bayar hutang

Views

okeh...alega sesangat rasa sebab dah berjaya menjenguk blog kawan2 lain yang dah lama aku tak jenguk...taktau kenapa tenet tengah ari ni sedikit baik moodnya...tapi takpelah...terima kasih berukbeng...

tapi aku hanya sempat jenguk entry2 yang baru dihupdate dalam tempoh 48 jam ni je, yang lebih daripada tempoh tu, susah plak aku nak trace...maka, tak tersmpai la kunjungan aku...

notakaki : terima kasih pada mereka yang sudi singgah sini dan komen entry2 di sini

6 comments:

BoNDa.... said...

musim hujan sama kot....hehehehe

Nana Hashim said...

blog skg nmpk lg cheeky :)

therosputih said...

bonda
musim hujan syiok tido...hehehe

therosputih said...

nana hashim
lebih cheeky lebih gedik rasanya...hehehe

ayut said...

mcm byk je utang ye tu..hihihi..happy blogging ye :)

therosputih said...

ayut
sangat banyak sebenarnya, tu yang rasa ralat sangat sebab tak dapat nak balas kunjungan rakan2 blogger sekalian...

kalaulah internet nih laju...kan best...