tarikh cantik

gambar amek dari encek google
tarikh cantik, harus hupdate blog walaupun terpekasa beribu kali refresh the same page for almost 2hours already semata2 nak dapatkan tarikh yang cun gini...sekali seumur hidup kot..kalau panjang umur, baru dapat rasa lagi, itupun kalau masih sedor diri ni sape...

its the date 121212, 12.12pm...punyala masa awal tahun ari tu, tunggu punya tunggu date macam gini...kalau ikutkan perancangan bongok aku ngan abang aku, ari ni mesti tarikh kawin aku kan...hakhakhak...punyala plan nak buat majlis serentak ngan abang aku, last2...ntah ke mana sume tuh...takpelah, abaikan, letak tepi...perkara dah lepas...cewah

oh yer...memandangkan tarikh ari ni yang cun, mesti ramai yang melangsungkan perkahwinan ari ni kan, so, edisi jimatkan suasana, aku ucapkan selamat pengantin baru kepada semua yang melangsungkan perkahwinan hari ini, semoga semuanya berjalan dengan lancar hendaknya...dan paling penting, shoot by shoot sampailah naik lenguh photographer masing2...

di kesempatan ni jugak, aku nak wish selamat ulang tahun kelahiran kepada sorang kawan aku masa kat u dulu, yakni fareed...baru teringat nak publish gambar pertama aku amek ngan dia, tapi baru teringat...cd gambar aku yang tu rosak...habis sume kenangan2 muda mudi dulu hancus...

notakaki : esok jumpa doktor pakar sakit puan, walaweih...

Comments

ayut said…
eh..blog berubah sudah..huhuhu....tarikh cantik mmg smua berebut :)
JaSSNaNi said…
malam tadi sakit2 tulang belakang pinggang ni.. memulas2.. ingat nak bersalin dah.. hehehe.. bley plak terdetik.. nak bersalin 12.12.12 ke? tapi aleh2 tertido je.. lepas tu bangun pagi tadi dah ok.. so datang keje cam biasa.. heheheheh
adyna AB said…
wah ain..phewitt template baru nie cantik2 ;)
Dikbee said…
entri kenangan ni.. sy pun buat juga.. tp mlm td la kul 12:12am... hihi
Enh Ear said…
hahah... ko masih ingt ye?
therosputih said…
ayut
bace paper ari ni, ramai giler pasangan baru kahwin, best nyer...
therosputih said…
jassnani
kalau bersalin tarikh 121212, kompem akak antara ibu2 bertuah, keluar dalam paper...ekekeke
therosputih said…
adyna
hihi...jangan le gitu akak, mayu ar...hehehehe
therosputih said…
dikbi kamaruddin
hihi...harusla buat entry semenatara ada kenangan tersirat dan tersurat nih, bukan senang nak dapat tarikh macam ni...
therosputih said…
enhear
mesti ingat...dia banyak tolong kita kan...ahaks...
Enh Ear said…
aku dah jupe kot gmbr pertama ko amik ngn dia.. nak tgk takkkk???!!!
therosputih said…
enhear
kau ada eh? nak weih...nak nak nak...
Syamimi Saad said…
tahun ni xleh laa nak jmpa tarikh cantik camni..

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing