Friday, December 28, 2012

hidup tanpa benda alah bernama telefon tangan

Views
actually aku konpeeyus nih, nak panggil telefon tangan ke telefon bimbit? kalau omputehnya, handset, maka jika dimelayukan, kompemla jadik telefon tangan kan? arghhh...lupakan kekonpeeyusan yang ada itu...terus masuk isi...

perasan tak perasan, hidup kita hari ini sangat bergantung harap pada benda alah bernama telefon tangan nih, kalau dulu, enset hamek kau, senang sket nak sebut, hehehe hanya digunakan untuk tepon2, pastu msg2 je...la nih, hamek kau...sebut je amende yang tak leh dibuat dengan enset...macam2 jenis rupa, bentuk, saiz, dan jenama...

bila kita dah terlalu bergantung dengan enset untuk proses yang dipanggil perhubungan, cuba bayangkan kalau tetibe enset nih takde...apa akan jadik?

sangatlah sadis pengakhirannya...hurmmm...

notakaki : bestnya kalau dapat memiliki iphone 5...wakakaka

bosan giler hidup aku ari nih dan ari2 yang akan mendatang nih, sobsobsobsob

3 comments:

adyna said...

akak pun tunggu bila la nak beli hp canggih hehehe

therosputih said...

kak adyna
adehla...menunggu dan menunggu le jawabnya...hehehe

Intan Akma said...

time cintan cintun dulu hp memang xleh tinggal..skang pakai campak2 jer..(hp x canggih)..huhu..carik bila nak call, sms or wat alarm)