aik...dia dah ok ke?

semalam, waktu aku ngah syiok2 bermalasan atas sofa, duk layan msg ngan kengkawan yang ado, aku dikejutkan ngan satu panggilan tepon yang nombornya tak bernama...maknanya, aku tak save no tu lah...

aku angkat...dgr suara lelaki...siapa? laju je aku tanya siapa ni? upenya, one of my friend masa kat kampus dulu...apakes dia ni...dah lama menghilang, sekalik, contact aku...okaylah tu kan, perkembangan positif namanya...aku ok je, dan dia pun ok gak...borak2 smpai satu tahap, tatau nak borak apa dah...masing2 diam, maknanya, dia suh letak phone lah tu kan...

dulu aku mmg kawan ngan dia mcm aku kawan ngan kawan2 aku yang lain, dah kata satu kampus kan, so, sampaila satu ari ni, aku tatau lah, maybe sbb dia salah faham kot ngan aku, terus dia boikot aku, aku apa lagi, boikot jugaklah dia...sume gara2 alkisah....

aku : mcm mana mau lepas geram ni
dia : luahkan je lah
aku : mana boleh main luah je
dia : mcm mana mau okay kalu tak diluah
aku : betul jugak, kalu dapat cakap "aku benci kau!!", rasa lega sket kot
dia : apa? kau benci aku...okay fine..
aku : uik...aku bukan cakap kat kau...kau bace leklok sket ayat aku tu...

gitulah lebih kurang cite nya, aku smpai ari ni konpeeyus ngan apa yang berlaku sebenarnya, so, aku mls nak amek port, diamkan diri jugak, buat hal aku...aku tgk dia pun buat tatau je kat aku...ah...dah...mls nak ingat...biarlah dia ngan hal dia, aku ngan hal aku...bukan kali ni je aku pernah kena, da banyak kali dah..so, lantaklah...aku pun pasni tatau dah bila lagi bleh jumpa ngan dia...biarkan saje lah...

alih2, petang semalam...terjalin kembali ukhwah nampaknya...hmmm...baguslah tu kan, aku pun bukannya suka sangat amek port dlm hal2 mcm ni, kalu dia dah okay, aku seribu kali okay, tp kalu dia menyampah kat aku, apa aku bleh buat dek non kan...no komen please....ecewah...lagak mcm kena terjah dek wartawan melodi je aku nih...kwang3....

notakaki : dia dah okay ke? baguslah kalu mcm tu....aman sket idup aku mcm ni...say no to persengketaan hokeh...



entry asal sepatutnya on 14hb mac, kesilapan teknikal dlm nak mengpublish berlaku

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing