topikal test untuk pendidikan seni

adeh la...baru je masuk kelas seminggu, dah nak kena wat topikal test, sbb guru yang before aku ni tak sempat nak buat...so, sebagai seorang guru yang punya pengalaman seni seciput ciputnye nih, aku sediakanla beberapa contoh lukisan untuk students aku

tajuk : rupa

korang tgk2 jugak, tapi jangan kutuk lukisan aku yer...aku tau aku tak de seni, takde bakat nak melukis2 nih, tp nak buek camno...ekau tolan jo lah...





sebenarnya, tema dia adalah lukisan asas berdasarkan keadaan sekeliling, tak perlu buat detail2, just lukisan asas jo...so, sangatla simple...tp simple2 jugak, ada la jugak syaratnya...yang ni aku tak leh cite kat sini, kot nnti habisla pecah rahsia nya...hahaha...padahal, takde secret mana pun, tp saje je...

notakaki : minggu depan exam, rilek sket aku rasa...pas cuti, nak kena ngajar tone warna...aih...mewarna la plak idup aku ni kekgi...mampos...

Comments

white rose said…
kira berbakat & berseni laa tuh...

rindu sama kamu ain...

sehat ke?
therosputih said…
white rose
a'ahla tu kak, kalu tak cakap mcm tu, nak cakap apa lagi kan...

rindu jugak sama kamu...

ain sihat2 je kak...lama tak ngedate kita dua...masing2 bizi je nampak...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing