Monday, March 14, 2011

tiket oh tiket

Views
pg ni, bangun2 pagi je, terus bukak airasia ngan mas...tgk tiket..humang aih...ni rege tiket ke ansuran bulanan ngan along? konpeeyus aku...apakes gini...

notakaki : memang kaya la airasia ngan mas bila mana ada insan mcm aku ni, menabung kat situ...hukhukhuk

6 comments:

white rose said...

mmg mahai la dik...
akak ni tak penah2 lagi naek kapal terobang...

otai87 said...

ko baru tau ain....
?? welcome to my life!!!(nyanyi lagu simple plan..)huhu

therosputih said...

white rose
huh...sgt tak best sebenarnya...tp kalu naik mlm, best...tgk lampu2...sempatler berangan sket...kwang2...

therosputih said...

otai87
dah lama dah tahu dan sedar, tp saje nak buat2 gempak kat sini....hukhukhuk

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam..lama tak singgah

penipuan berlesen cm tu la

therosputih said...

brutalsolo
serius lama tak singgah sini kan...tenet dah ok?

kita ditipu, nak buek camno...nak beli aeroplane sendiri tak bape nak mampu...layang2 aeroplane mampu ler...