boleh bawa maut jika begini

uih...dari tadi duk tatap mini laptop aku ni, online sana, online sini...usha mcm2..aku nak beli bagpack utk lptop ah, senang nak buat naik flight...dah usha dah tadi, tp takdak yang berkenan lagi...harga pun boleh tahan jugaklah...aih..awatla barang2 ni sume nak mahal2 eh...aih...tensen sudah aku...eh...takdelah tensen mana pun, biasa2 je...

pagi ni, takdak plan pape, duk umah je, sangatla membosankan...tak breakfast lagi...oh ya...lupa nak hupdate kat sini...aku dah bleh makan dah sket2...hehehe...tp takleh makan banyak2 lagi, nnti rasa nak muntah...masuk ari ni, dah 3 ari tak muntah...seronok2...syukur alhamdulillah...dan perut aku pun da start rasa lapar2, meaning...mintak diisi la tu...huh...tu lah, ari tu agaknya dia merajuk ngan aku kot...ahaks....perut pun tau merajuk tau, apatah lagi pakwe makwe....

kepada sesape yang tertengok laman web yang jual beg laptop, leh roger aku, aku mmg nak beli nih, ngah menjalankan proses pemilihan dah...tunggu jumpa yang berkenan ngan harga yang cun, aku boli terus...

huh...pagi ahad ni suram sungguh, jiran2 pun senyap je, anak2 jiran pun takdak berlegar2 depan umah, tido lagi kot, hujung minggu mcm ni, jarangle kalu nak meriah2 mcm pagi ari keje...takde hiburan mata tol...nak kuar dating pun tak dapat, takdak orang sudi nak dating ngan aku, sob3...

lama2 kena hadapi pagi yang membosankan mcm ni, mau mati jiwa aku...huh...mana boleh...jom buat sesuatu yang berfaedah...

notakaki : dating ngan buku je lah...aih...bagus tol cikgu mcm ni...hauhauhau

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing