Tuesday, March 22, 2011

lamanya tak hupdate!!!

Views
wah...tersangat2la lama kan aku tak menjengah umah aku kat sini, jengah umah sedara2 blogger yang lain...ya allah...rasa mcm baru pas kuar dari gua, pastu jakun2 tgk keadaan sekeliling...itulah yang aku rasa sekarang ni...bape lame eh aku tak hupdate? see...bape lama tak hupdate pun da tak ingat sebab apa? sebab da terlalu lama smpaikan lost sendiri...haduila...ape la nak jadi...mana pegi tah disiplin diri nih...

ada beberapa sebab nape aku tak nyempat2 nak hupdate, dan satu sebab utama dia adalah aku tak bape nak sihat...ari ni, dah masuk ari ke 3 aku tak leh makan pape...asal makan je, paling lama makanan tu dapat bertahan dalam perut aku adalah 30 minit...pastu habis sumenya masuk dalam lubang toilet...M.U.N.T.A.H.

kadang2 tu, tak sempat nak habiskan makanan dalam pinggan, dah kalut carik toilet...seksa gile idup 2,3 ari ni, smpaikan semalam, aku rasa nak pitam dalam kelas sbb jerit2 nak ngajar tu kan, kelas aku ni, almaklumla, kalu jerit2 mcm kena kejar ngan rimau utan pun dorang buat derk je, apatah lagi kalu aku bisik2 mcm dlm kelambu...nak tak nak, mmg kena guna kekerasan suara je lah, pastu tetibe je aku jadik gelap mata...sbb dah takde energy kot, 2 ari tak makan, pastu nak guna tenaga? mana nak dapat supplier gitu...

korang yang membace entry aku ni kali ni, doa2 kanlah aku sihat, aku sekarang ni jeles tgk orang lain berselera nak makan sbb aku? langsung takde selera nak makan, tgk makanan je, aku dah loya2 tahap gaban...mcm orang bunting aje aku ni...konpeeyus jugakla kan...ke aku ni dah kena kenan ngan orang lain...hahaha

notakaki : rasa nak makan tp bila tgk makanan...kudup balik perasaan nak makan tu

6 comments:

~sunflower~ said...

jaga diri bebaik therosputih
awak tue jauh di sana...
makan la supliment atau apa sahaja yg boleh membantu kamu...
selepas segalanya berlaku baru ku sedar KESIHATAN itu memang amat penting buat kiter...
anyway take care ur self k...
i babam u kalau u tak jaga diri tau...

Enh Ear said...

ko ni... mmmmmmmmmmmmm....aaaaa....
tolong carik ubat supplemnt...
kay kay...
aku doa kan ko cepat sembuh kay...
jgn lupa update.. aku rindu sama kamu

solleharinie said...

weh, mung jangan... kes kes... takut aku...

therosputih said...

sunflower
jangan babab aku...hahaha...suppliment? memang dah penuh laci dah ada ni, nak buat mcm mana ni...hadoila...

therosputih said...

enhear
hupdate tu totap eden hupdate...mana nak carik itu suppliment di bumi ini? mana2?hoho

therosputih said...

solleharinie
huh...cuak? haha...nak buek camno...jangan takut...hauhauhau...takde pape kot...