Sunday, March 27, 2011

nak teman joging je kot

Views
selamat pagi dan salam sayang sume

bangun pagi ni, aku teramatla bosan, mau keluar rumah, tp takdak teman...so, sape rasa dia larat nak teman aku? cepat2....raise your hand...aku ni, idokle suke sangat perbuatan joging2 tu, tp kalu teman, aku suke...meaning...ko joging aku tunggu kat mana2...hehehe

itu je? ha'ah...tu je lah...aku suke tgk orang lain bersenam, suke jugak bagi galakan dan semangat suh orang lain bersenam, aku? hihihihi...tak suke...

notakaki : nak buat apa ye pagi ni....hmmmm

No comments: