Wednesday, March 9, 2011

rindu

Views
sejak dua tiga menjak ni, aku selalu ngamuk kat encek leo...bukan ngamuk baling2 barang tu, nak baling mcm mano, tak tersampai punyalah...setakat bising2 kat dia je, tu pun bising2 manja...huh...manja ker? takdelah, aku gurau je...

sejak duk di bumi sarawak ni, yang baru cecah sebulan, ari ni, genap sebulan...aku rasa mcm lama giler aku tak jumpe ngan encek leo...tp mmg betul pun dah lama...huh...sejak encek leo terbang gi sabah, bleh bilang ngan jari bape kali...rasanya tak smpai sebelah tangan....hukhukhuk...kadang2, bila aku hitung mcm ni, aku rasa down je...sedih sesangat...

kalu aku duk umah, aku takdelah rasa sedih sangat, sbb tak sempat nak sedih, aku buat2 bizi ngan aktiviti lain, tp bila duk sini...tatau nak buat apa...duk termenung sana, termenung sini...gitu je lah, tu yang buat aku R.I.N.D.U. kat encek leo...tp seperti biasa, kalu aku ckp mcm tu kat dia, dia gelakkan aku jer...sebab? kalu aku jadi dia pun aku gelak gak...yelah...nak buat mcm mana lagi kan? itu je yang termampu...

aku rindu sama encek leo!!!!

notakaki : bila la agaknya aku ngan encek leo mau jumpe? mmmm...sedih...

4 comments:

white rose said...

en. leo, sila rindui semula kekasih gelap awak ni ye...

jgn biarkan dia...



ain, semoga sentiasa sehat2 ye...

Semarak Api said...

ain..kalo bosan,pi msuk dapur,masak..xpon buat ape2 kueh..cek mek ke..donut ke..hehehehehe

therosputih said...

white rose
huk alahai...terharu dgn komen akak tuh...hukhukhuk

therosputih said...

semarak api
tu lah, gi dapur masak...pastu makan makan makan dan makan....adeh...