Wednesday, March 30, 2011

mimpi itu memang indah

Views
semalam khusyuk sangat tengok cite asmara, adegan romantis asmara ngan melati...owh...tak sangka, siap kuar balik prebiu cite tu dlm mimpi aku...hakhakhak

aku mimpi aku gi dating ngan encek leo, gi dating kat kawasan pantai agaknya....hehehe...pastu layan angin pantai...aduh...sangatla membahagiakan...mcm dunia ni ana yang punya...

pastu pagi ni, liat2 nak bangun pagi, sbb sayangkan mimpi yang indah itu....apa kess...nasible ada encek leo tepon aku pepagi tadi...thanks ye...tu pun liat2 gak, adeh....nak kena pulas tinge agaknya aku ni...

mimpi best sangat, smpai takmo bangun...agagaga...bulih ka itu mcm...huh...

notakaki : bila la agaknya dapat jadi cam melati ngan asmara mcm cite semalam? agagagaga

No comments: