Thursday, March 24, 2011

SPM dan selamat pagi malaysia

Views
wah...amacam adik2 ku sekalian...dah tahu dah result spm kan? so...puas hati atau ada yang tak puas hati? kepada yang dah puas hati tu, syukur alhamdulillah, itulah hasil yang kamu dapat selepas sekian lama berhempas pulas...pada yang tak puas hati tu, kenapa boleh tak puas hati? kalu sebab salah diri sendiri, jadikan apa yang kamu dapat hari ni sebagai panduan untuk hari esok, usaha dan usaha, jangan mudah mengalah, kerana kejayaan itu hanya milik mereka yang berusaha sepenuh hati...jadi, papehal pasrah sajelah kan...

apa yang perlu adik2 buat sekarang ni adalah, fikir masak2 ke mana hala tuju kita pasni, nak sambung belajar dalam bidang apa, nak jadi apa, sume tu lah, dah kena fikir dah...kalu rasa pening2 leh je rujuk kakak2 yang ada, takpun guru2 di sekolah, mereka boleh bg pendapat...papehal, think wise hokeh...

notakaki : tahniah pada semua adik2 ku dan jangan lupa, perjalanan anda masih jauh, teruskan perjalanan anda seadanya...

No comments: