aku punya monday blues

semalam, aku kuciwa beb, satu sbb tak menyempat nak online, pastu hidup sangat tunggang langgang, hampeh ah, hampeh...aku kuciwa...

tetibe aku teringat kat akak aku, asal ari isnin je, hidup cam apa tah, miserable je, pastu keje bertimbun2, tak tersusun, pastu dalam ati...owh...i hate monday...dan inilah life aku agaknya, asal ari isnin je, muncung2 nak datang keje, tp bila habis keje petang tu, much better, lagi better bila habis keje ari jumaat...wakakaka...

ni nnti, ada cuti sekolah seminggu, so, upcoming monday...aku tatau nak expect mcm mana monday aku nanti...harharhar...dgn bermalas2an selama seminggu, pastu nak kena ngadap muka2 students yang seramai 45++ sekelas tuh...huh...tobat ler aku tobat...harusle muncung aku sepanjang 3,4 depa...

tapi mana boleh merungut kan...so, layankan ajo...eden layan jo...

semalam, kena gi sekolah seawal jam 8 lebih, sbb 8.30am ada meeting bersama pengurusan dan sume guru sesi petang, tp yang aku heran, tak sume yang datang, pelik aku pelik...pastu continue sekolah, sesi petang, rotan sana, rotan sini...alih2...dah kul 6.30pm, jom balik...rehat2 jap, 7.15pm, kuar makan malam...lepak2 kat kedai, cuci mata, tgk pelayan customer yang datang, kul 8.30pm, jom balik....ngan tak mandi seharian, kepenatan, kejap je...berlabuh tirai monday aku...hahaha...

notakaki : aku rasa aku tetiap ari keje ada blues...apo kono eh jang...hauhauhau

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing