kem kepimpinan pelajar - versi guru

baru2 ni, perasan tak, aku tak hupdate entry 2,3 ari lepas? apa? tak perasan? hoho...nak buek camno, blog eden bukannya blog famos amos tuh, tak ramai pengomen tegar, penyinggah tegar? pembaca tegar? aku sendiri pun tatau...

so, aku paham sesangat kalu korang cakap "eh, tak perasan pun ketidakhadiran entry terbaru dari aku" hukhukhuk

ni aku nak cite...ari tu, bermula khamis bersamaan 24hb februari 2011 smpai ler sabtu 26hb februari 2011 bersamaan hari sabtu, aku telah menyertai kem kepimpinan pelajar anjuran pihak kaunseling sekolah...hadoi...jadik student kena join kem, jadik cikgu pun kena join aktiviti...haiyya...

hidup pun sosah, mati pun sosah ~ dialog apek cina dalam madu tiga

sepanjang aktiviti berlangsung, hidup aku mcm apa tah, terumbang ambing, horror je aku rasa...penat? toksah cakap, takde word yang leh gambarkan betapa penatnya aku...sekian, harap maklum...

nak je hupdate gambo2 aktiviti kat sana, tp sayang...tenet slow aje kali ni, jeles ngan aku ler tu, takmo kasik aku online...hampeh2...takpe2...mcm le aku takleh hupdate gambo lain entry kan kan kan...cuma dah basi je lah...ah...pedulikkan, korang bukan makan pun gambo tu, tgk je...kalu setakat tgk, takpe...tak menjejaskan kesihatan...kwang3...

notakaki : masih lagi dalam keadaan penat...agagagaga....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing