Thursday, March 31, 2011

secara rasminya

Views
adalah dengan ini, dimaklumkan bahawa, GA komen dan menang telah pun melabuhkan tirainya...sebanyak 63 penyertaan telah diterima...terima kasih kepada semua yang telah menyertai dan menyokong GA ni...seronok rasanya mendapat sambutan sebegini...

sama2lah tunggu 1hb april ni ye, kita tgk sape yang bertuah itu...

hadiah takdelah lumayan mana, setakat topup saploh hengget atau boleh jugak ditukar kepada wang tunai dan akan di bank in ke akaun cimb sahaja...

keputusan seperti yang telah dimaklunkan sebelum ni, adalah secara cabutan bertuah yang akan dilakukan secara manual, jadi, sumenya bergantung kepada nasib sahaja...ada rezeki, dapatla kat korang, kalu tak, jangan gigit2 jari...nntikan next GA aku selepas ini...chow....

notakaki : time kasih pada mereka yang telah menyertainya...terima kasih tak terhingga...

2 comments:

white rose said...

wow...
dah tamat tempoh?
dalam tak sedar je kan...

therosputih said...

white rose
hehehe...dah habis dah kak...doakan ada rezeki ye...mlm karang hupdate sape yang menang topup dan sape yang menanggung kekalahan....