ada unfinished business lg ke tak?

soalan cepumas!!
unfinished business?ntahla...taktau nak ckp mcm mana...

"disebabkan kerana suatu janji, i'm not that sure worth it ke tak utk follow the promise, but as long as tak bertentangan ngan hukum syarak, for me, i think ok lagi lah kot, but have to consider mcm2 gak...what is the most important y kita patut buat, kena jaga hati person that kita most love, pastu baru kita think about others kan...skang ni, kena tau apa y menjadi keutamaan dlm diri kita, so, benda2 lain automatically will become sampingan2 y kalu buat akan jd bagus, if not, takde pape pun...tp tu lah, aku ni jenis y benda dpn mata tak bape nak nmpak, benda y tah mana dtg tu la y selalu wat pening pale...eeee....kesian kat people who loved me, terasa ngan any tindakan aku...haishhh...so, ada unfinished business? i don't think that way, aku rasa, paling komang pun, setakat file y masih belum boleh dilupuskan disebabkan ada isu2 berbangkit...itu je, aku just nak buat dia jadi mcm tu, state clearly here, just like that, kira mcm angin lalu je..."


to him, this is what i want you to know...

that thing will be settled by itself, aku selalu ckp mcm tu kat diri sendiri, not sure kalau dia boleh terima ke tak, sbb aku mls nak fikir byk, mls nak bertindak, tp mls jugak nak berdiam diri, i always believed that benda tu akan setel sendiri, kiranya nnti, jadi mcm ni...eh..dah lama tak ada that thing kan, hahaha...dia dah senyap lah tu...ha...nak buat mcm tu je, aku tau, senang ckp, but of course la, it takes times...i'm not sure if aku ada hak ke tak ke atas masa tu, harap2 aku masih ada peluang itu...pleaseeee....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing