Thursday, August 20, 2009

aku dah tak bape nak mampu

Views
nak je gi menuntut ngan encik aizat tu, nak tau mcm mana hanya aku y mampu...sbbb skrg ni rasanya aku dah tak mampu...
*
sabtu, ahad, isnin, selasa, rabu, khamis, jumaat, sabtu, ahad...?
*
nak je tambah hari2 tu lagi...seminggu?2minggu?eh...2 minggu je?3 minggu taknak?kalu dah 3 minggu, apa kata 4 minggu terus, kata 4minggu=1bulan...boleh je...

da byk kali dgr lagu hanya aku y mampu, tp tak menyerap ke dalam jiwa lah lagu tu, so...diam saja lah...

member aku sume dah bising ckp aku ni dah gila...
hishh...bukan dah gila...tp tak betul dah...comel sket term dia...

No comments: