kengidaman terhadap abc meluap2

ya allah, sedang asyik duk mengelap lantai ala2 cinderella disebabkan tertumpah santan, menyebabkan lantai berminyak2, penuh ngan kesan degil...tetibe tersampuk...

abc?

nyum3...sedapnya...nak3....

mcm mana ni....dia kalau tetibe nak mcm ni, kena dptkan skrg jugak nih, nak3...hadoihhhh...

cite kat linda...
aku : ngidam nak mkn abc la plak...nak mkn skrg!!!
linda : aduh, mne nk cari ni...huhuhuhu
aku : nyum3...nak2
linda : ni malas nk lyn ni....hehehehe...ngidam air kosong ke...senang nk cari
aku : taknak...abc4
linda : meh dtg blik kite...ade abc...sampai z pun ade...meh2
aku : alah....abc huruf2...bukan buleh mkn
linda : nk mkn pun bole...kiter bg
aku : kenyal
linda : hehehehe...kiter rebus dlu nnt
aku : haishhhh

aku dilanda perasaan nak sgt...aku panggil perasaan itu kengidaman...

nak abc nak abc nak abc nak abc nak abc nak abc

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing