Sunday, August 16, 2009

kehilangan

Views
takziah buat keluarga ustaz asri, dari kumpulan rabbani

aku dapat tau dari niza, masa tu rasa mcm...aih, aku ni dalam mimpi ke apa...mcm tu je dia meninggal?

niza :ajal maut di mana2 sahaja, mana tau, lepas ni kita plak y dipanggil, ngah jalan nak lintas jalan, tup takde...mcm mana...
aku : insaf2

aku tak tau nak ckp pjg lebar psl ni, sbb aku sendiri tidak mengenali ustaz asri mcm mana, y aku tau, aku selalu dgr nasyid kumpulan rabbani, baru je sem lepas kumpulan rabbani dtg kolej aku, masa tu ada festival nasyid, tp masa tu aku tak pegi sbb ada hal...

kat sini, nak amek peluang nak ucapkan takziah kepada keluarga allahyarham, semoga allahyarham ustaz asri dicucuri rahmat dan rohnya termasuk dalam golongan mereka2 yang disayangi allah...al-fatihah....

No comments: