tak dapat tenet lagi

sedih lak bila ingat jadi mcm ni, dah tak leh nak update entry kat blog dgn jayanya, sbb apa, sebab tenet kat sini da tak mcm before ni, walaupun before ni dah masuk kategori sadis, kali ni, wireless kat sini mmg dah tahap terlalu sadis untuk dipanggil sadis dan rasanya sadis pun tak sesuai utk menggambarkan keadaan skrg ni, no word can describe best wireless kat sini...

apa y akan jadi pd aku?mari kita senaraikan kemungkinan2 y ada
1. melangguk tak tentu hala atau dengan kata lain menjadi seakan2 ginlos kerana terlalu sedih ngan wireless
2. mula start rakam gambar2 utk scene y shanteq dengan harapan nnti dapat online, nak upload kat blog
3. nanti akan ada entry under 1 tarikh tetapi byk2 entry
4. tak dapat mengetahui perkembangan terkini rakan2 blog y lain
5. ketinggalan dalam mengomen entry2 dr blog lain
6. perkataan sadis tak lekang dari mulut aku
7.???

byk ah, kang kalu aku tulis, hbs sume org tau betapa kroniknya aku bila gagal mencapai tenet...mengambil langkah mudah, the rest of the possibility that might arise, aku diamkan je...maybe after a few level, i cannot hold it anymore, i will absolutely write it here gak kan...hahaha...slow3...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing