Wednesday, August 19, 2009

bakal anak

Views
apa anak2 nih?hishhh...kawin idok agi, dah sebok ckp psl anak...ala...sekali sekala, bg la can kat aku ckp psl anak kan...hihihi...ni anak akak aku, bakal keluar lagi bape ari, tunggu2...nnti dia dah kuar, aku upload la kat sini, conform....jgn bimbang...
hihihi...ni kasut utk bakal anak sedara aku...aku kait sendiri, khas utk bakal anak sedara aku...tgk ni, nnti dia dah besar, kalu dia tau, msti dia bangga kan...huh...anak sendiri pun belum tentu aku nak buat kat dia...ni adalah hasil tangan aku y first, hehehe....cantik tak cantik nak wat mcm mana, harap2 muat la ngan kaki dia...sekali kuar jenguk dunia, haihhh....tak muat...mmg aku penyek2 kaki dia suh muat...hahahah....

No comments: