Wednesday, August 12, 2009

touching

Views
dulu aku pernah sukakan dia
dulu juga aku pernah sayangkan dia

ingat lagi dialog ni?dalam filem apa tah...y pasti, linda onn ngan fazley berlakon, serius lupa tajuk amende dah...tp dialog ni mmg aku ingat2 lupa je, suke ayat ni...

semalam, hujan lebat lagi...assignment smm dah siap, nak print kat bilik midah, kedai print2...hahaha...mau apa kak?

mase ngah kalut2, takde kertas ah kat bilik ni, nak naik bilik aku, haishhh...tabah, terlalu tabah...pastu kelibat dia, dia dah balik...balik kali ni nak amek barang2 y ada kat bilik midah, nak wat balik umah, and mungkin takkan jumpa lagi dah...salam, pastu cium pipi ngengade sket...babai...aku tlg dia angkut brg dia wat gi smpai kat kete, sume nampak tenang, mcm takde pape y berlaku...

kembali ke bilik midah...
aku : midah, aku nak naik bilik dah...
midah : awalnye, lek ah lu...
aku : aku tak tahan dah ni
midah : aku sedih ah wei, tabah agi kau gi antar dia, aku tak sanggup
aku : takyah ah cakap wei
midah : nak nangis je rasa, kau tak rasa nak nangis ke?
aku : tak...aku tak rasa nak nangis langsung
*
*
eh3...kenapa ni...
niza : ain, kau sebenarnya kat dalam kau sayang kat dia, tp kat luar, kau tunjuk kau tak suka dia, kau takleh tipu diri sendiri
aku : tak, aku sebenarnya nak ckp kat dia, betapa aku benci sgt2 kat dia, aku benci dia
*
*
aku : kenapa kita begini
*
*
linda : sume org tau akan jadi mcm ni, tapi tak sangka begini endingnya...
*
*
kembali kepada
dulu aku pernah sukakan dia
dulu juga aku pernah sayangkan dia

No comments: