Sunday, August 23, 2009

mak iti or mak uda?

Views

hah...mcm mana ni...dah naik pangkat ni...
abah = tok bah
ma = tok ma
kaklong = mak
abg ipar = ayah
abe = pakcik
aku = mak uda / mak iti?
ikah = mak su

220809, lbh kurang pukul 4
uwaaa...uwaaa....
syukur alhamdulillah, takde apa2 masalah y tak diingin (ada ke masalah y diingini? sume org taknak ada masalah...hihihi)....
lahirlah generasi baru dalam kuarga aku, skang ni, aku dgn bangganya nak gitau sume org, kat umah aku ada budak kecik...hihihi....
akak aku selamat melahirkan baby lelaki, seberat 3.5 kg semalam...huh...masa aku diberitahu akak aku ada kat hspital, da masuk bilik bersalin, aku y kat sini cuak tahap gaban dah, conform kalu aku ada kat umah time ni, akulah y paling kalut mengalahkan akak aku...hishhh....
*
cuak2...
*
solat hajat
yasin
*
*
dah selamat melahirkan baby, wahhhhh....i am so happy, anak sedara lahir on 1st ramdhan 1430H...dengan bangganya aku dah menjadi makcik...hihihi,,,tak sabar nak balik umah, nak ngadap sendiri baby...

notakaki : apa anak buah aku nak panggil aku nnti?mak uda?mak iti?hishhh...mcm mak itik lak...ntahlah...

4 comments:

ANIEMZ said...

sama besday dgn aku la.. 1 ramadhan 1407H bersamaan 28 April 1987 M.. haha.. kembar aku tuh.. bile kakok mu kawen? dgn org penang ritu ke yg mu cite?

'ainrahimin said...

hahaha...aku tua sket pada mung nim...tp dua2 mak kita tak puasa sebulan ramadhan tu...kesian...

adyna said...

hehehe akak pernah bersalin adib ponteng posa sebulan..uhuh jenuh nak ganti..

therosputih said...

kak adyna
hehe...dugaan tol nak menggantikan puasa sebulan gitu...dah habis ke ganti nya akak? hehehe