rupanya aku masih menanti

semalam ingat, ha...ari ni lat dah, lps ni dah ok, sabar2...aku pun tunggula hari rabu ngan penuh harapan, walaupun terpaksa berdepan ngan test pada hari rabu, tp sabar je...sbb mmg dah tunggu kan, mmg nak hari rabu....sekali...

hari ni hari rabu...dah habis ke?lama baru balas...mlm ni keje lagi...
keje?okey...jaga diri...
hurmm...rabu dah takde makne dah...kesian kat rabu, msti rabu dah kecik ati sbb aku dah ckp mcm ni...

"ingatkan rabu last, tapi takpelah rabu, nmpaknya dah takde makne pape gi dah, tak kisahlah rabu ke khamis ke jumaat ke....lantaklah...aku taknak amek tahu lagi dah...biarlah hari pape pun, same je..."

rabu...aku mintak maaf...

ikhlas dari tuan punye entry nih....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing