apa punye soalan lah hai

susahnye lah hai...aku baru pas exam kawalan optimum yang dengan sengaja telah mengoptimumkan penggunaan kapasiti otak serta kawalan pen aku...mmg tahap maksimum...
de 2 soalan AJER, masa 1jam AJER...wat soklan satu, aku dah haru biru di tengah jalan...kenapa?sbb aku salah kira, betapa pandainya aku dalam penolakan iaitu 2e-2e=1e..bijak kan...aku mmg layak dapat anugerah BEST STUDENT utk matematik darjah 1...
soalan 2?hah...jangan tanya...mmg tak siap, tak sempat nak buat...sbnrnya lagi best kalu aku cakap bukan tak sempat, malah mmg tak dapat nak jawab, ntah pape otak aku ni tadi...fungsi otak telah disalah hantar oleh saraf impuls aku menyebabkan kegagalan aku mengawal hati dan perasaan...justeru itu, aku telah dilanda perasaan tensen yang amat sangat...
kesimpulan...aku tensen...
notakaki : ada sape2 anjurkan program mengawal ketensenan dalam diri tak?nak join....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing