Monday, August 24, 2009

dugaan di pagi hari

Views
smlm, tgh msg2, aku tetido, apa lagi, tido lah aku tanpa mengamalkan amalan tido y sepatutnya atau y kebiasaan y aku buat, sbg contoh...tarik selimut, sembunyikan atau dgn kata lain menyembunyikan diri dalam selimut sbg salah satu usaha utk memanaskan badan...
*
*
jam menunjukkan pukul 4.00am...
aduh...kenapa sakit sangat lutut aku ni, mcm mana nak buat ni...wuuhhh....dugaan2...dah lama tak jadi mcm ni, ingatkan dah ok...tu lah, sejuk sgt ni, nak bgn slowkan kipas pun tak mampu nih, pusing kiri, pusing kanan, tak tahan gak nih, mati aku mcm ni...

"ya allah, kalau kau nak matikan aku hari ni, janganlah diuji begini, aku dah tak tahan ya allah..."

amek painkiller, rehat jap...
*
jam menunjukkan pukul 4.50am...
alhamdulillah...da tak sakit...terima kasih ya allah...

2 comments:

adyna said...

sakit itu kadangkala menjadi rahmat ain ;)

therosputih said...

kak adyna
betul tu akak...banyak sangat dosa nih, penghapusnya adalah sakit...nikmat yang diberikan...