kata-kata

semalam, dgr era, ada org bagi ucapan sms, terkesima aku seketika, perghhh...makan dalam ayat dia, best2...cite kat rumate, dia kata dia ada msg tu dlm enset, apa lagi, nak2...nak bace...rupanya ayat ni dah lama tersebar, cuma aku y jakun ni je y baru tau...ni ayat asalnya...

andai esok nafasku terhenti
ingatilah detik terakhir diri ini
andai esok nadiku mati
maafkanlah kesalahan diri ini
hanya satu yang perlu kau tahu
aku gembira mengenali diri mu

waaa...indah susunan kata dia...tp tu ayat asalnya, ni ayat aku, aku nak olter sket ayat dia, maksud sama je...

therosputih

andai esok aku tiada di sisi
kenanglah saat kita bersama
andai esok aku pergi
maaf atas segala kekasaranku
tidak mampu ku menjadi sempurna buatmu
terlalu banyak kekurangan diri ini
berkali-kali aku alpa
namun untuk kesekian kali
aku yakin dengan perasaan ini
aku gembira mengenalimu
aku senang dengan caramu
aku rindu dengan senyumanmu
aku sayang pada dirimu
benar aku menyayangi dirimu

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing