keroje keroje keroje

adeh...bape ari aku tak menyempat nak hupdate? huh...sejak dua tiga menjak ni, aku perasan, asik terlepas aje nak hupdate, adeh2...tu da nampak da tu tanda2 dia...tanda2 apa? tanda2 aku bakal dibizikan dengan lebih teruk selepas ini...huawaaaaaa

ari jumaat, yakni semalam...sekolah aku cuti, cuti berganti tuh...huh...kan best kalu pengetua cakap, cikgu2 sekalian, kita tak perlu ganti cuti ari jumaat nih....hihihi...aku rasa, aku lah insan paling bertuah kat bumi bintulu nih...hehehe

ngah menikmati keindahan cuti jumaat tu, aku dikejutkan ngan panggilan telefon dari sorang cikgu, dia suh aku tepon PK1 sekolah, aku ingatkan nape lah hai...upe2nya...aku dapat ayat, cikgu...cikgu dilantik menggantikan cikgu sipolan sipolan mengawas peperiksaan MUET, petang ni, pukul 2.30 ada meeting ye cikgu, MUET tu besok, ari sabtu

owh...hampeh, keindahan cuti jumaat ni ternoda rupanya...siap2 nak gi meeting...

pegi meeting, dahla sesat, tatau mana sekolah yang dimaksudkan itu, dalam surat tulis lain, bila kol, upenya dia salah taip...ceh...takpelah....aku lewat, ngeee....masuk meeting 20 minit lambat....baru je selesakan diri, aku dikejutkan sekali lagi...cikgu, cikgu dilantik jadi timbalan ketua pengawas ye....senarai tugas cikgu mcm ni ye....blablablabla...

ha???

hari ni, kul 6 lagi dah bangun DAN MANDI hokeh...selalu, bangun je, pastu lepak2...lewat sket mandinnya...tp ari ni, ari cemerlang aku...hakhakhak...siap2 ke pusat peperiksaan, setelkan pape yang patut...tugas aku yang paling tak best adalah, memantau perjalanan peperiksaan, pastikan soalan sume lengkap, calon2 nak ke tandas kena teman, pastikan pengawas okay2 sume...adeh...

ada satu lagi yang tak best, bilik peperiksaan tu, aku bajet dia buat la satu floor sume, upenya bangunan 3tingkat, kena turun naik turun naik pat lima nam belas kali...perghhh....habis sume lemak2 aku merana ari ni....

notakaki : hari yang agak mencabar, tapi sangat best....dapat belajar mcm2...suke3

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing