Wednesday, April 27, 2011

pengalaman sebenar seorang cikgu

Views
pagi sebelum pegi sekolah
lagu : seindah biasa - siti nurhaliza
nyanyi2 riang, suara pun merdu semacam, pendek kata mcm siti nurhaliza lah, siti dengar pun menangis gamaknya....suara macam ni memang sesuai nyanyi lagu mcm ni, sangat sesuai...

petang lepas habis sekolah
lagu : azura - jamal abdillah
syiok2 nyanyi, baru perasan...suara aku sama ngan suara jamal la...aih...tadi bukan sama ngan siti ke...aduh...penangan sekolah....

notakaki : semoga setiap pengorbanan yang dicurah membuahkan hasil yang berguna, aminnn...

2 comments:

aWeSoMe said...

haha..samo supo aku jah tiap2 ari lagu tu..slp2 blh jd mcm ramli sarip

therosputih said...

awesome
haha...ramli sarip? dasat tu...kahkahkah...tapi tak mustahil kan...