selamat ulang tahun kelahiran mak

ari ni, 070411, ari yang memang aku nanti2kan, it's my mother's birthday...hehehe...

asal masuk bulan april je, mesti aku tunggu2 tarikh ni...tp aku tak sempat nak wish lagi kat mak aku, sebab aku tau mak aku mesti tgh bizi punya, better aku carik masa yang sesuai...malam ni mau gayut ngan birthday mom lah...

tp takpelah, aku tetap jugak wish kat sini, khas utk mak aku....

ma...selamat ulang tahun kelahiran yang ke tettttt...rahsia antara kita ni tau...

1. semoga dipermudahkan segala urusan
2. dipermudahkan dan dilipatgandakan lagi rezeki
3. dikurniakan kesihatan yang tip top
4. dipanjang umur
5. ceria2 selalu
6. semoga berbahagia hingga ke akhir hayat

perghh...nak touching2 sket boleh tak? hikhikhik...first time tu aku bakal wish birthday kat mak aku di perantauan yang mmg betul2 merantau nih...lintas laut china selatan...huh...sobsobsob...

notakaki : saya sayang mak saya dan mak awak....errr...tetttttt

Comments

FatinJelita said…
selamat hari lahir to ur mum.. same besday with me today.. may god bless ur lovely mum.. send my regards to her~
therosputih said…
fatin aka aten
la...same date eh...wah...selamat ulang tahun jugak utk fatin, khas dari therosputih...

time kasih wish to my mother...may allah bless you always dear...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing