meeting malam2?

ha...dah bace tajuk entry? terang dan jelas bukan...apa lagi...takkan tak paham2 lagi kot apa maksudnya...

ni bukan meeting ahli keluarga, bukan jugak meeting ngan kawan2 pasal nak gi mancing kat mana hujung minggu nnti, bukan2...bukan sume tu...ni meeting sekolah ye dek non sekalian...

meeting sekolah yang dihadiri oleh guru2 sekolah, pentadbir sekolah seperti pengetua, guru penolong kanan, dan bermacam2 lagi pangkat yang ada kat sekolah...meeting....

adehla...semalam, sampai je kat sekolah, belum punch card lagi, ada sorang cikgu senior ni gitau,

dia : ha cikgu, mlm ni kita ada meeting, cikgu datang ye
aku : ha? meeting? malam? pukul berapa?
dia : pukul 8
aku : kat mana?
dia : bilik mesyuarat
aku : auk...

huh...meeting malam2? adeh...sangat tak bleh diterima akal...rasa cam duk kolej je, meeting malam2, sbb nak anjur sesuatu program, takpun post mortem, tak pun meeting block tu kan...hadoila...tak sangka sume tu masih digunapakai di zaman kerja ini...adeh2...

malamnya, ngan lemah longlainya bersemangat wajanya aku bersiap nak gi meeting, tak sempat nak rehat, balik dari sekolah dah kul 7, kul 8 dah ada kat sekolah balik, rush2...nasib sempat mandi...makan? postponed...

notakaki : pegi meeting malam, rasa cam gi kelas malam je...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing