jajan oh jajan

oh...apakah yang telah melanda aku sekarang ni, ari2 musti habis 2,3 paket jajan tu...makan ke mentekedarah namanya...aih...

paling takleh tinggal, jajan super ring oohhhh....bestnya super ring...hehehe, dulu masa awal2 duk tempat orang ni, aku suke makan biskut, la ni, pandang biskut pun da tak selera dah, tp kalu jajan? cerah mata aku kejap....bersinar2 bercahaya gitu...

disebabkan kedai runcit depan umah aje, tunggu sarung sweater, pakai tudung, nyet2...menapak le 3,4 tapak, dah smpai...nasib aku tak order direct ikut tingkap je...tu lagi mengharukan namanya...kadang2 aku fikir, tak elok lah sebenarnya makan jajan kuat sangat, makanan tu bukannya sihat sangat...tp aku makan tak hengat dunia jugak...kwang3...

aku perasan selera makan aku makin bertambah2 sekarang ni, bagus la kan, ari tu, almost seminggu jugaklah aku hadapi problem ttg makanan, tiap2 ari doa supaya aku sihat mcm orang lain....syukurlah sekarang ni dah sihat...

ada sekali tu, aku agak, itu hari makan sedunia aku agaknya, bayangkan aku makan apa, pagi dah breakfast ngan biskut 2 paket, tengah hari balun nasik, kat sekolah, makan bihun apa tah namanya...balik sekolah, balun nasik sepinggan, pastu kuew teow goreng, pastu makan bihun tomyam lagik...haduh...nikmat tol malam tu...member aku cakap aku ni mcm orang tak pernah jumpa makanan, makan ngan penuh berselera...

hehehe...kalu time penuh selera, kalah hantu raya makan, tp kalu time tak selera, takleh makan, berhari2 macam tu...sebenarnya lah kan, aku ni normal ke tak?

notakaki : makanlah kamu ketika mana nikmat makan itu masih ada pada kamu

Comments

salam
ko ni jawa ya ain...yok teman kan gua beli jajan
therosputih said…
brutalsolo
aih...jawa tang mana tu...ngeee...takdak ah...bukan jawa, tp malaysian...ngeh3

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing