happy birthday uyong

ari ni, mari ramai2 sama ngan aku, kita nyanyi lagu keramat nih

allah selamatkan kamu
allah selamatkan kamu
allah selamatkan kakak aku
allah selamatkan kamu

ari ni ari ulang tahun kelahiran my sister, satu2nya kakak yang aku ada atas muka bumi ni, sayang dia sangat2 sebenarnya...walaupun dia selalu ngeng, tp most of the time, aku lah yang ngeng2 compared ngan dia, tp tu sume takdak hal lah kan...

dalam family aku, sume panggil dia kaklong, tp aku sepesel sket, aku sorang je panggil dia uyong, kadang2 yong...sume tu sebenarnya berasal dari word sambuyong, jangan tanya aku apa itu sambuyong, kalu buyong korang mesti tahu kan, tp sambuyong kat sini takde kaitan ngan buyong atau apa sahaja yang seumpama dengan itu....sume datang secara spontan, sambuyong, then aku singkatkan sket, kunun2 nama manja la kan, jadiklah uyong aka yong....

hari ni, genaplah errr....no need to mention pun takpa lah kan, biasaklah tu, perempuan, sensitip sket bab angka2 nih, errr...aku sendirik pun tatau sebenarnya, aku biasa tgk dlm tv, depa selalu nak cover2 bila masuk soklan berapa umur kamu...that's why lah aku mengambil langkah mudah, umur adalah hak peribadi...so, aku takdak hak nak sebut2 kat sini melainkan sume org memang dah tahu umur hang tu bape, takyah nak cover2...hokeh...

okeh, berbalik pada cite my sister...di hari ulangtahun kamu nih, aku nak le wish

1. selamat ulang tahun kelahiran
2. semoga berbahagia selalu bersama keluarga terchenta terutamanya suami dan anak-anak bakal lah tu
3. dimurahkan rezeki
4. diberi kesihatan yang berpanjangan
5. panjang umur
6. dilindungi allah swt

paling penting, aku sayang kamu sangat2 uyong, rasa mcm nak je terbang jumpa kamu and peluk2 kamu...

notakaki : miss her so much

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing